Zaterdag 14 juli 2012

14 juli 2012 - Madrid, Spanje

realiseer me dat we over 1 maand de eerste schooldag alweer gehad hebben.
Enfin, zo meteen desayuno ( ontbijt) in restaurant Nemrud. Hostal Arti II heeft geen ontijt!
Wellicht ook geen optie gezien er geen buiten terras aanwezig is.
Bij Nemrud kun je lekker buiten zitten en je neemt er een ontbijt voor € 3,=
koffie, vers jus en twee tosties ! Wat wil een mens nog meer. Doer er maar twee.
Dan op ons gemak de motor pakken en op naar Valencia dat ongevver 350 km oostwaarts ligt. In de rivierbedding bi de haven nogmaals de Ciutat des Artes en Sciences bezoeken. De architectonische hoogstanden van de Valenciaanse archtiect Calatrava.
Vanavond om 23:00 uur de ferry naar Palma. We komen morgenvroeg rond de kllok van 7:00 uur aan en dan door naar de Calle Miquel Pelissa.

1. Martin Hobelmann:
    14 juli 2012
    Hallo Bert,
    bin ganz neidisch ob deiner Reiseerlebnisse! Schick uns mal etwas Sonne rüber! Wie lange seid ihr auf Mallorca? Ich bin auch vom 21.7 bis 25.7. auf Mallorca. Wäre doch fantastisch, wenn wir uns dort treffen könnten... Ich wünsche euch noch ganz viel Spaß im Urlaub und gute Erholung. Hoffentlich bis bald mal!
    Viele Grüße
    Martin
  2. Arno en Jeanine:
    14 juli 2012
    Hoi Peet en Bert, leuk om jullie verhalen te lezen. Was vanmiddag nog even bij ma om de spullen langs te brengen. Maken het goed. Goede vertocht en tot hoors.

gr Jeanine en Arno